Επιτυχία είναι να ξέρω να ζω

xaraΕίμαι μέρος της ζωής όταν μπορώ να ΕΙΜΑΙ με αυτό που υπάρχει, κάθε στιγμή που αναπνέω.

Αποδέχομαι αυτό που κρίνει ο νους σαν θετικό, καλοδεχούμενο όμως κι αυτό που κρίνει σαν αρνητικό.

Ζω κι εξερευνώ αυτό που μου φέρνει η ζωή με αποδοχή, δίχως να ταυτίζομαι με αυτό που συμβαίνει.

Βλέπω τι μπορώ να μάθω από αυτό που συμβαίνει, συμπεριλαμβάνοντας όλες τις συνθήκες και τα συναισθήματα που βιώνω από αυτό.

Δεν  αρνούμαι, δεν αντιστέκομαι και δεν αποκόπτομαι από αυτό που βιώνω.

Χαρά της ζωής είναι να ζω, να ανακαλύπτω και να ανακαλύπτομαι μέσα από την εμπειρία που βιώνω, ενώ ταυτόχρονα κάνω ότι καλύτερο μπορώ.

Έχω επιλογές που τις στηρίζω χωρίς να σπρώχνω ή να πιέζω να πραγματοποιηθούν. Τις αφήνω ελεύθερες να πάρουν σάρκα και οστά. Εμπιστεύομαι την ζωή ότι θα μου δείξει τι είναι κατάλληλο για εμένα και τι όχι.
Αυτό που είναι κατάλληλο για εμένα ΥΠΑΡΧΕΙ ήδη στην εμπειρία που βιώνω.

Μαθαίνω να ακούω την κατάσταση που λαμβάνει χώρο στην ζωή μου. Μαθαίνω να ακούω και το όχι εκτός από το ναι. Δεν αντιστέκομαι στο όχι.

Αφήνω πράγματα, καταστάσεις και πρόσωπα να φύγουν, όταν ο ψίθυρος της ενέργειας τους λέει όχι. Επιτρέπω.

Ζωή είναι οι καλές στιγμές αλλά και οι δύσκολες, ζωή είναι να ανοίγεις την ύπαρξη σου στον κόσμο χωρίς φόβο και αντιστάσεις.

Οι σκέψεις μας μπορεί να γίνουν σπόροι ζωής αλλά και σπόροι θανάτου.

Ζωή σημαίνει ελευθερία και τόλμη.

Κουράγιο να περνάμε στην πέρα όχθη όταν το παρελθόν μας βαραίνει και αρρωσταίνει την ύπαρξη μας.

Τόλμη να υπερβαίνουμε τα όρια μας, ανακαλύπτοντας νέα.

Η μεγαλύτερη πρόκληση της ζωής είναι η υπέρβαση των σκέψεων και των πεποιθήσεων μας πρώτα για εμάς τους ίδιους και μετά για τους άλλους.

Να μάθουμε να χρησιμοποιούμε τις σκέψεις μας κι όχι να μας χρησιμοποιούν.

Καμία σκέψη δεν είναι αληθινή στην στιγμή, γιατί στην στιγμή δεν υπάρχει σκέψη.

Το πνεύμα, η θέληση και η επιλογή πολλαπλασιάζουν τις δυνάμεις της ζωής.

Μια επιλογή, μια λέξη, που έρχεται μέσα από την καρδιά, έχει την δύναμη να αλλάξει όλη μας την ζωή όταν γίνει πράξη.

Ζω σημαίνει ΝΙΩΘΩ, γνωρίζω αυτό που μετράει πιο πολύ απ όλα στην ζωή μου.

Αυτό που γίνεται φλόγα μέσα μου και μου δίνει κίνηση και ενέργεια όλη μέρα.

Αυτό που με κάνει να γελώ ,να χαίρομαι και να παθιάζομαι. Αυτό που με φέρνει σε επαφή με τον εαυτό μου μέσα από το συναίσθημα.

Αυτό που για κάθε άνθρωπο είναι ξεχωριστό.

Ζω σημαίνει, να δρω και να είμαι σε κίνηση ακόμη και την στιγμή της σιωπής μου.

Ζω σημαίνει δημιουργώ.

Δημιουργώ τις συνθήκες για να βιώσω γαληνή και χαρά. Δημιουργώ έναν νέο κόσμο, τον κόσμο που σ αυτόν βιώνω την πληρότητα.

Η εσωτερική πληρότητα ανταμώνει με την εξωτερική, σε ένα χορό αισθήσεων και δημιουργίας.

Ζω σημαίνει σύνδεση.

Συνδέομαι με όλα, τα βλέπω, τα νιώθω, τα ακούω. Είμαι παρούσα/παρών με ότι υπάρχει μέσα σε εμένα, αλλά και με ότι υπάρχει γύρω μου.

Ζω σημαίνει ότι μπορώ να αλλάζω , να εξελίσσομαι, να μπορώ να αντιλαμβάνομαι την ανανεωμένη έκδοση του εαυτού μου από το μέλλον.

Να μπορώ να κάνω νέα ξεκινήματα δίχως να κρίνω τα παλιά.

Μένω προσκολλημένος στο παρελθόν σημαίνει ότι αιχμαλωτίζομαι από την άρνηση μου για την ζωή.

Ζω σημαίνει να βλέπω στον σύντροφο μου κάτι νέο, κάτι που δεν είχα δει την προηγούμενη ημέρα. Να βλέπω κάτι νέο που με εξιτάρει και θέλω να το εξερευνήσω.

Οι ετικέτες που βάζουμε στους άλλους, όταν ΝΟΜΙΖΟΥΜΕ ότι ξέρουμε… είναι αυτές που ευθύνονται για την συνήθεια και την απώλεια του συναισθήματος. Είναι οι ετικέτες που βάζουμε πρώτα στον εαυτό μας.

Συμμερίζομαι και συμπεριλαμβάνω τις ανάγκες του εαυτού μου, αλλά και του συντρόφου μου.

Σύντροφος δεν είναι αυτός που απλά ζει κοντά μας, σύντροφος είναι αυτός που νιώθουμε ότι θέλουμε να μοιραστούμε το μυστήριο της ζωής μαζί του, μέσα από το νιώθω και κάνω ότι καλύτερο μπορώ, για να γίνω ΕΓΩ ο τέλειος σύντροφος γι αυτόν.

Σύντροφος είναι αυτός που μας δημιουργεί την τάση να ανακαλύπτουμε καθημερινά τον εαυτό μας μέσα από την δική του κίνηση και πρόσωπο.

Η ζωή είναι ένας ποταμός που κυλάει, από την παρούσα στιγμή προς το αύριο, όταν ζούμε στο παρελθόν αναχαιτίζουμε την ροή του ποταμού που λέγεται ζωή.

Leave a Reply

