Το ελιξήριο της ομορφιάς: Αυτά είναι τα 8 μαγικά λαχανικά που θα σας κάνουν να λάμπετε

laxanika-660_0Ψάχνετε τρόπους να βελτιώσετε την εμφάνισή σας χωρίς να χρειάζεται να επενδύσετε σε ακριβά προϊόντα ομορφιάς ή χειρουργικές επεμβάσεις;

Στην πραγματικότητα το μυστικό της ομορφιάς δεν είναι ακριβό. Το μόνο που χρειάζεται να κάνετε είναι να διαμορφώσετε τη διατροφή σας.

Με αυτά τα λαχανικά, θα παρατηρήσετε ότι το δέρμα σας θα γίνει πιο καθαρό, τα μάτια σας πιο φωτεινά και εντυπωσιακά και το σώμα σας εμφανώς αναζωογονημένο.

1. Σπανάκι
Τα σκούρα πράσινα φυλλώδη όπως το σπανάκι μπορούν να προσφέρουν τεράστια οφέλη για την υγεία σας και τη συνολική εμφάνιση. Το σπανάκι είναι πλούσιο σε ζεαξανθίνη και λουτεΐνη, καροτενοειδή απαραίτητα για να κάνουν τα μάτια σας να λάμπουν. Επίσης περιέχει σίδηρο, ένα σημαντικό μέταλλο που μπορεί να σας χαρίσει πιο υγιή όψη επιδερμίδας.

2. Κόκκινο λάχανο
Εκτός από το εντυπωσιακό του χρώμα που δίνει μία συναρπαστική νότα στα πιάτα σας, είναι πλούσιο σε βασικά μέταλλα που σας κάνουν όμορφους από μέσα προς τα έξω. Με μεγάλες ποσότητες ιωδίου και θείου σε κάθε μερίδα αυτό το μωβ λαχανικό δίνει στο δέρμα σας απίστευτη λάμψη και καθαρίζει το σώμα σας από τις τοξίνες

3. Μπρόκολο
Μία μόνο μερίδα, δίνει στο σώμα σας ένα υψηλό ποσοστό βιταμίνης Κ που μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της οστεοπόρωσης και των καρδιακών νοσημάτων. Επιπλέον, μπορεί να ενισχύσει την λάμψη της επιδερμίδας σας

4. Παντζάρια
Θεωρούνται η «τροφή της ομορφιάς» που μπορεί να βοηθήσει στην ελαχιστοποίηση των κηλίδων και να κρατήσει το δέρμα σας ενυδατωμένο και απαλλαγμένο από ρυτίδες. Εκτός από αυτά τα οφέλη του δέρματος, το παντζάρι βοηθάει στο μεταβολισμό των λιπών με ένα βασικό συστατικό που ονομάζεται βεταΐνη.

5. Μελιτζάνες
Αυτά τα λαμπερά και λεία μοβ λαχανικά αποτελούν το μέσο που δίνει στο δέρμα σας εξίσου λεία και λαμπερή εμφάνιση. Έχει ακόμη και ένα ειδικό αντιγηραντικό συστατικό που ονομάζεται νασουνίνη και είναι υπεύθυνη για το βαθύ πορφυρό χρώμα τους. Είναι, επίσης, η ουσία που εμποδίζει τα καρκινικά κύτταρα να εξαπλωθούν, ενώ έχει και μεγάλα οφέλη στη γνωστική λειτουργία. Σύμφωνα με τους ερευνητές, η ουσία αυτή προλαμβάνει τις ελεύθερες ρίζες από την είσοδο τους στον εγκέφαλο και την καταστροφή των νευρώνων που μπορούν να αυξήσουν τις πιθανότητές σας για την ανάπτυξη της νόσου του Αλτσχάιμερ

6. Βασιλικός
Αγαπημένο μυρωδικό, ο βασιλικός είναι ένα βασικό συστατικό στα περισσότερα ζυμαρικά και στα ασιατικά πιάτα. Δεδομένου ότι είναι πλούσιος σε αντιοξειδωτικά, ιδιαίτερα ευγενόλη, μπορείτε να υπολογίζετε στα ιατρικά οφέλη του όχι μόνο στη βελτίωση της υγείας σας, αλλά και στην ποιότητα του δέρματός σας.

7. Λαχανάκια Βρυξελλών
Είναι πλούσια σε ενώσεις θείου, που εμποδίζουν την ανάπτυξη του όγκου αναστέλλοντας ορισμένα ένζυμα. Επίσης ελαχιστοποιούν τις πιθανότητες μόλυνσης, φλεγμονής και ρευματοειδούς αρθρίτιδας.

8. Κόκκινη πιπεριά
Είναι μια από τις καλύτερες πηγές βιταμίνης C, που συμβάλλει στην ενίσχυση της ανάπτυξη των λευκών αιμοσφαιρίων που περιορίζουν τον αριθμό των βακτηρίων και μικροβίων στο σώμα σας. Με μια καλή δόση βιταμίνης C, μπορείτε επίσης να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα και να κάνει τον εαυτό σας λιγότερο επιρρεπή σε λοιμώξεις. Επιπλέον, η κόκκινη πιπεριά έχει συνδεθεί με την καταπολέμηση των ρυτίδων λόγω των υψηλών ποσοτήτων της βιταμίνης C, ενώ διεγείρει την παραγωγή κολλαγόνου, το οποίο είναι το κλειδί για την επίτευξη της νεανικής εμφάνισης του δέρματος.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s