Παρατήρηση και αποστασιοποίηση

theatroΒαδίζοντας το μονοπάτι της επίγνωσης τα εργαλεία που χρειαζόμαστε είναι η παρατήρηση και η αποστασιοποίηση.

Επιτρέπω στον εαυτό μου να παρατηρεί από απόσταση, σαν να είναι θεατής στο έργο της δικής του της εμπειρίας.

Επιτρέπω του νου μου να είναι ουδέτερος και να παρατηρεί πρόσωπα και γεγονότα.
Ταυτόχρονα συμμετέχω χωρίς να βγάζω συμπεράσματα, να κρίνω ή να βάζω ταμπελίτσες σε πρόσωπα και καταστάσεις που μέχρι εχτές ο νους μου έβαζε σε κουτάκια.

Μπαίνω στην κατάσταση του < ΔΕΝ ΞΕΡΩ> τι θα γίνει την επομένη στιγμή, το επόμενο λεπτό και συγχρόνως παρατηρώ με ενδιαφέρον πως θα εξελιχθεί η κατάσταση.

Μένω στο να παρατηρώ τον εαυτό μου πως νιώθει, καθώς εξελίσσεται το σκηνικό που παρατηρεί.
Δεν αντιστέκομαι σ αυτό που συμβαίνει την στιγμή που συμβαίνει, ούτε παρεμβαίνω να αλλάξω την πορεία του, απλά το αποδέχομαι.

Αποδέχομαι την αβεβαιότητα που προκαλεί το <ΔΕΝ ΞΕΡΩ> και εμπιστεύομαι την εμπειρία μου ότι αυτό που φέρνει είναι το καταλληλότερο για εμένα.
Δεν μένω στην ασφάλεια του νου που θέλει να γνωρίζει και να προγραμματίζει, μένω στην αίσθηση αυτού που νιώθω, την στιγμή που το νιώθω.

Όταν δεν φοβόμαστε και δεν αποφεύγουμε να νιώσουμε τον φόβο, την θλίψη ή τον θυμό μας, αφαιρούμε την δύναμη από τους άλλους ώστε να δημιουργήσουν ή να προκαλέσουν σε εμάς ένα από αυτά τα συναισθήματα.

Ότι αποφεύγουμε ή αντιστεκόμαστε το δυναμώνουμε.

Βαδίζω το μονοπάτι της ελευθερίας μου και των επιλόγων μου, έχοντας μαζί μου την σοφία της αβεβαιότητας για να ανακαλύψω την ασφάλεια μέσα από συναισθήματα που δεν φοβάμαι να βιώσω.

Όταν παρατηρώ τον εαυτό μου και του επιτρέπω να βιώνει το κάθε του συναίσθημα στο μέγιστο, αυτόματα του επιτρέπω να εισχωρεί στο πεδίο των απεριορίστων πιθανοτήτων.

Εκεί όπου όλα είναι πιθανά και μπορεί να συμβούν.

Στο πεδίο αυτό απολαμβάνω την περιπέτεια, την μαγεία και το μυστήριο της ίδιας της ζωής που ξετυλίγεται μέσα από το κουβάρι της εμπειρίας μου.

Εκεί όπου η ατέλεια συναντά την τελειότητα της δημιουργίας.

Leave a Reply

