Καθαρή δυνατότητα και συνδημιουργία

egoikoΤο πεδίο των καθαρών δυνατοτήτων και της συνδημιουργίας αρχίζει και τελειώνει στον ίδιο μας τον εαυτό.
Όσο περισσότερο αποκτούμε επίγνωση της συνειδητότητας μας, τόσο περισσότερο αποκτούμε επίδραση στην συνδημιουργία και στο πεδίο της καθαρής δυνατότητας.

Όταν το σημείο αναφοράς μας είναι ο ίδιος μας ο εαυτός και όχι η εμπειρία που δημιουργήσαμε, δεν προσπαθούμε μάταια να αλλάξουμε το εξωτερικό αποτέλεσμα αλλά την αιτία που το δημιουργεί.

Το πόσο αφυπνισμένος είναι ένας άνθρωπος φαίνεται από την εμπειρία που βιώνει.
Η εξωτερική μας εμπειρία είναι το σύμπτωμα της αιτίας που βρίσκεται μέσα μας.

Στην αντίδραση μας να αλλάξουμε την εμπειρία που δημιουργεί συναισθηματική δυσφορία,  αναπαράγουμε ξανά και ξανά την προσωπικότητα και το εγώ μας.

Το εγώ δεν είναι παρά μια ταυτότητα και μια εικόνα πλαστή γεμάτη από πεποιθήσεις των άλλων που τις ενσωματώσαμε και τις κάναμε δικές μας, αλλά δεν είναι ο εαυτός μας.
Είναι η προσωπικότητα που ταυτίστηκε με τις πεποιθήσεις.

Ο αληθινός εαυτός είναι ελεύθερος, δεν νιώθει κατώτερος αλλά ούτε και ανώτερος από κανένα, προπαντός είναι άφοβος.

Αυτή είναι η διαφορά του μεγάλου <ΕΓΩ> με το μικρό <εγώ>.

Η δύναμη που βασίζεται στο μικρό εγώ της ταύτισης με τον νου, είναι επίπλαστη.
Η δύναμη που βασίζεται με το ΕΓΩ του αληθινού εαυτού είναι η αληθινή δύναμη και είναι μόνιμη γιατί δεν κινδυνεύει.
Η δύναμη του μεγάλου <ΕΓΩ> συνδημιουργεί καταστάσεις με ροή.

Έλκει κατάλληλους ανθρώπους και γεγονότα με αφθονία, μαγνητίζει άτομα και καταστάσεις που υποβοηθούν τις επιθυμίες μας.
Η δύναμη είναι τόσο μεγάλη ώστε απολαμβάνει στενούς δεσμούς με ανθρώπους μέσα από ανιδιοτελή αγάπη.

Όλες οι πιθανότητες είναι δυνατές μέσα από ένα πεδίο συνδημιουργίας και επίγνωσης.
Η ζωή μας αγκαλιάζει και μας καλεί μέσα από ψιθύρους να την εξερευνήσουμε στο μαγικό ταξίδι της εμπειρίας μας.

Leave a Reply

